משלוחים והחזרות

מועד אספקת המוצר:

זמן האספקה במשלוח עם חברת שליחויות הוא עד החל מ-14 ימי עסקים , אנו עושים את מיטב המאמצים על מנת שהפריטים יגיעו אליכם במהירות האפשרית

במקרים בהם חברת השליחויות לא תהיה יכולה להעביר את המשלוח בזמן מכל סיבה שהיא אנו נמצא יחד פתרון חלופי המקובל על כל הצדדים.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בימים א-ה בין השעות 10:00 ל22:00
דרך דף ” צור קשר ” בתחתית אתר , או בוואטסאפ – 054-863-8515

כיצד נשלח אליי המוצר?
לאחר ביצוע ההזמנה באתר , ההזמנה מועברת אוטומטית לשילוח ע”י המחסנים שלנו.
במשלוח עם שליח המשלוחים יגיע עד הבית ובמשלוח לנקודות האיסוף החבילה תגיע לנקודת האיסוף הקרובה ביותר לכתובת הלקוח .+

כתובתינו:

קריית ביאליק, הדקלים 121

החזרות וביטול עסקה:

ביטול עסקה:
כל הרוכש מוצר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
לנו ברהיטי שמונת הכוכבים חשובה מאוד חווית הלקוח ולכן במידה ולא הייתם מרוצים מהמוצר אנחנו לא גובים דמי ביטול.
במידה והמוצר אצלכם או שהמפעל כבר הכין אותו, אין אפשרות לבטל את ההזמנה.
לא ניתן לזכות כרטיס תייר / כרטיס נטען במקרה זה אתר רהיטי שמונת הכוכבים יתן קופון זיכוי לאתר על עלות המוצר .

החזרת מוצר פגום:
מוצרינו נבדקים בקפידה לפני אספקתם ללקוח.
במידה וקיבלתם מוצר בעל פגם , אנא צרו קשר עם השירות לקוחות שלנו בצירוף תמונות של המוצר הפגום. אנו נעשה כמיטב יכולתנו על מנת לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

מדיניות החזרות:
לא ניתן להחזיר מוצרים שהורכבו בבית הלקוח או הוזמנו ע"י המפעל וכבר יצאו להזמנה
ביטול אפשרי רק במידה והמפעל עוד לא הוציא את המוצר לייצור.

תהליך ביטול עסקה
1. צרו איתנו קשר בדף ” צור קשר ” או בוואטסאפ שלנו 054-863-8515
פרטו איזה מוצר תרצו לבטל
2.נציג שירות יענה לכם על כל השאלות
3. במידה ויש תקלה עם המוצר נבוא לתיקונים נוספים, לא ניתן להחזיר ריהוט שהורכב.